تحقیق کارخانه رویال تک

دسته بندي : گوناگون » کارخانه ها و خط تولید
مختصات كارخانه رويال تك:
اين كارخانه در مختصات جنوبي موقعيت جغرافيايي ايران و غربي شهرستان كرج قرار دارد و داراي يك ساختمان سوله اي بزرگ كه تمام دستگاههاي توليدي كارخانه در قسمتهاي مختلف آن مستقر شده است.
همچنين در رو به روي سوله كارخانه دفتر مدير( مسئول) و همچنين در طبقه پايين دفتر مدير دفتر سركارگر طوري قرار گرفته اند كه بتوانند در صورت زيادي اشتغال بتوانند به تمام كارگران نظارت داشته باشند تا در هنگام توليد مشكلي براي كارگران پيش نيايد.
همچنين در كنار دفتر سر كارگر، اتاقي وجود دارد كه به آن اتاق تاريكي مي‌گويند.
همچنين در قسمت ديگر محوطه ورودي كارخانه مكاني قرار دارد كه انبار نام دارد كه تمام مواد اوليه و خام را كه وارد مي كنند در آنجا قرار مي دهند و تحويل مسئول انبار مي دهند تا ضمن شروع به توليد طبق درخواست ارسالي به مسئول انبار مواد اوليه را ارسال كند.
همچنين يك درب ورود و خروج در كارخانه وجود دارد كه تمام رفت و آمدهاي كارخانه از آن انجام مي شود.
همچنين انبار ديگري وجود دارد كه تمام كالاهاي ساخته شده به آن ارسال مي شود و در هنگام بار زدن و ارسال به كارخانه ها و شركتهاي سفارش دهنده از اين انبار انجام مي شود.

شركاء، مديران، كارگران:
1ـ شركاء و مدير:
كارخانه رويال تك از چند شريك خانوادگي تشكيل شده و اين شركاء از بين خود يكي را به عنوان مدير كارخانه( مسئول) انتخاب نموده اند. تا به عنوان مدير كليه خريد و فروشها و درآمدها و هزينه هاي كارخانه را بررسي كند و بر اساس گزارش زير دستاني همچون حسابداري، سركارگر، مسئول خريد و مسئول فروش بتواند بهترين راه كسب درآمد و توليد را در جلسه شركاء و مشاورين انتخاب كنند.

2ـ كارگران:
تعداد افرادي كه در توليدات كارخانه نقش مهمي دارند و بر اساس قوانين كارخانه بر اساس سابقه هر فرد در محل مورد نظر و مربوط به تجربه او مشغول به كار و توليد در قسمت تبديل مواد اوليه تا مواد ساخته شده هستند و بر اس
دسته بندی: گوناگون » کارخانه ها و خط تولید

تعداد مشاهده: 7068 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: word - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:17 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252